Hormoner.

Alltså jag är så jävla lättirriterad just nu.. Nu sitter jag o irritrar ihjäl mig.. så jag blir förbannad.. suck. :P

Idag har vi iallfall vart o handlat lite, sen lagade vi mat, gick och röstade och nu ligger Sebbe och sover. Väldigt tråkig dag. Men det ska bli spännande o se vilka som vinner valet. Jag röstade rött! Såklart. ^^

Åh nu ska jag göra de fjantigaste jag vet, en lista på allt sebastian kan. Bara för att jag hatar när folk gör de för de e så jäkla störande. haha  Inget illa menat mot någon men de e så jävla störande. Snälla, håll med mig någon?

Seeebastian KAAAN!:

-Prata jätte duuktigt! Han kan säga hela meningar, räkna, sjunga massa sånger som bä bä vita lammm och jag måste ringa carina, här kommer pippi långstrump osv osv osv. massa sånt jätte DUKTIG!

- Han går på potta o är snart helt blöjfri.

- Han dricker välling, för jag tycker det e cepe att man ska tvinga 2 åringar o sluta dricka välling. Varför lixom? VARFÖR?! :| Jo för att man är för snål för o köpa välling te sitt barn.

-Använder bara nappen när han sover eller åkerbil.

-Klär på sig jacka,mössa,skor,osv helt själv. och ta av sig dom kan han till o med!! :O

-Han vet hur tv-kontrollen fungerar, kan sänka, höja, stänga av på, byta kanal. osv. jääätte duuktigt!

-ooj han kan ju så mycke så ååh, hade tagit hela daagen o skriva allt han kan!


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha där håller jag faktiskt med dig. Sitta och göra listor på vad sitt barn kan är faktiskt lite fjantigt =)

Håller även med dig om vällingen. Förstår inte heller varför man ska vänja dom av med den när dom bara är 2. Det hade jag aldrig kunnat gör med Leo han älskar sin välling för mycket och då kan jag inte vara så elak att tabort den från honom!

2010-09-19 @ 18:26:03
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Anna

jag håller med dig jag tycker också det är löjligt alla barn är ju olika och en del lär sig fort andra lite saktare, en del tror det är en Tävling.

2010-09-19 @ 20:03:46
Postat av: Anonym

Han pratar bra???????

2010-09-21 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback