Idag är jag trött.

Nu har satt på maten och diskat upp. Karssler o ris blir de. Jag har sån hemsk hemsk foglossning.. Har haft det ända sedan jag var i skolan, satt ner 2 timmar i sträck.. Kan inte sitta ner för länge, känns inte när jag sitter men sen när jag börjar gå.. :| ojojajaj.. Förstår verkligen varför vissa sjukskriver sig pga foglossning.

Jag har dock ingen tid o vara hemma. Måste verkligen klara matten, jag är fast besluten. Kommer känna mig så missnöjd över mig själv om jag inte klarar det. Kommer gå hela föräldraledigheten o tänka på de isf. Vill ha det uppordnat, så jag vet vad jag ska göra när föräldraledigheten är över. Vill ha en plan för vad mitt nästa mål är. Och det är ju självklart att plugga vidare och bli sjuksköterska. Jag hoppas att jag klarar det, men jag ger mig inte i första taget. :) Vill ha en bra utbildning o få ett jobb så jag kan försörja mig själv och ge mina barn de dom förtjänar. Så äre me de.

Nu ska jag väcka sebben bebben, han var JÄTTE duktig hos tandläkaren, hon tyckte att han hade super fina tänder, inga ''napp tänder'' heller. :) Hon sa att det inte var någon fara om han använde napp, men när dom är 3 år ska dom ha slutat med napp. Eftersom tänderna fortfarande har tid o rätta till sig då. Han visade stolt hur man gör när man borstar tänderna, åh så mallig han var för att han kunde det. Haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

väcka kvart över 6 på kvällen? Hur sent lägger sej din son?

2010-09-14 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback