Lördag

Nu har vi precis kommit hem från affären. Vi har ätit lite mellis! :)
Har äntligen en dammsugare! En jätte fin jätte dyr, som håller! Mamma hjälpte mig lägga till så jag hade råd med den nu. Har lånat min mammas i snart 1 månad. Men nu ska det stäädas och tvättas.

Sebastian är inte på humör, jätte sur..
Skriver mer sen.



13:23
Nu har jag dammsugit och torkat golven. Ska städa toan o torka bord och sånt. Maten står i ugnen. Har verkligen värk i magen idag, känns verkligen som grym mensvärk. Känner att kroppen säger till mig att jag borde vila, men jag har saker o göra. Fick tvätt tid vid 18.00, på något vis var min tid borta.. :S Aja, hinner jag vila lite och stryka Sebastians nya och mina nya gardiner! :) Ska se första avsnittet av greys anatomy idag, season 7! taggad :)


19.08
Jag orkar seriöst inte med folk längre.
Folk tror dom veeet så mycket om mig, att dom känner mig.
Hur fan är det ens mööjligt? Jag fattar inte de.
Men jag orkar faktiskt inte bry mig mer, jag har Sebastian o tänka på.
Kan inte låta idioter förstöra mitt humör hela tiden.
Omogna jävla små ungar som sitter o käftar o yttrar sig, de tål jag inte.
Dom vet fan knappt vart dom har arslet. Ursäkta mig men jag blir jävligt förbannad.
Nu ska jag bara bry mig om Sebbe och Bebisen i magen.
Tänker inte lösenordskydda bloggen, men jag tänker inte heller acceptera några kommentarer som inte är schyssta mot mig. That's it. Och ni som har problem med mig o har åsiker osv. ta dom med mig öga mot öga, och om ni då vågar slänga ur er sån skit som ni vågar genom bloggen, Så ska ni få en sån smäll att näsan trillar av på er. Skaffa RÄTT INFORMATION innan ni pratar, det finns alltid TVÅ SIDOR av saker! Innan man vet RIKTIG FAKTA så ska man hålla igen truten.





Postat av: Monica nybliven fru till Jonas!
vi hoppas på det bästa! =)
Ska du ta reda på könet?


Svar:
Ja jag ska försöka ta reda på könet :D Men ser dom de inte så.. :(
Då får de bli en överaskning. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback