Lördag-Tvättdag

Godmorgon.
Jag är huungrig, ska snart äta frukost och sen ska jag tvätta.
Mådde sjukt illa igår, det bara kommer o går dedär, tror jag åt för mycket godis. :)
I vecka 17 med Sebastian så vägde jag 7 kg mer än vad jag gör nu. :P Så tror jag har lite till godo. Plus att jag hade gått upp ungefär 4 kg. Nu har jag gått ner och gått upp men ligger fortfarande på - 2 (fick dubbel kolla med vågen) Vägde alltså 79 kg i vecka 17 med sebbe, och nu väger jag 72ca. Så tror inte jag kommer gå upp 18 kg denna graviditeten. snarare kanske 12 som man borde. höhö.. hoppas jag... Inget mer godis.. :|

13 dagar kvar till ultraljuuuudet!


Nu ska vi göra oss iordning, sen gå ut o leka, sen tvätta vid 12!



11:29
Vi var ute 75 min och lekte i regnet! Jag frös som en gris men försökte leka mig varm. Haha. Sebbe hade skit kul, vi har en jätte stor rutschehchschkana här ute.(vet inte hur de stavas). Den var ju blöt o regbyxorna gjorde ju så han bara flög ner, nästan så de såg farlig ut. O han var iskall om händerna men han skulle vara ute iallfall. På måndag ska jag köpa ett par vattentäta vantar och se om jag kan tvinga honom o ha dom på sig. Man tycker ju de borde vara skönare med vantar..

Nu har vi iallfall kommit in, Sebbe hoppade ner i badet och jag böjade städa. Nu har jag damsugat klart, (nej jag damsög inte när sebbe badade. Jag plockade upp leksaker i lägenheten och plockade upp i Sebbes rum.) så jag inte får någon kommentar om att man inte ska låta sina barn bada själva eller något sånt. Ja.. :P skit samma. Nu väntar vi på att maten ska bli klar. Sen ska vi ner o sätta igång med tvätten. :) Och efter de ska jag natta sebbe och torka golven.

Jag gillar lördagar även om det är städ och tvätt. Så skönt sen på kvällen när det är städat och kläderna är rena. Då känner man sig duktig. höhö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska aldrig lämna sina barn i badkaret själva. Spelar ingen roll om du bara plockade upp saker och inte hade dammsugaren på, händer det så gör det det på några sekunder...

2010-09-18 @ 18:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback