svar

anonym om Frågestund!:
Hej
Vem är det som är pappa till barnet? du kanske inte vill skriva det men är lite undrande. Varför vill han inte ha med barnet att göra?


Svar: Han heter Ted eriksson o bor i lenhovda. Han vill inte det bara, han vill inte bli pappa och han vill inte ens att folk ska veta att det är han som är pappa. Men det SKITER jag i. Tycker han är en stor idiot, förstår inte hur man kan skita i sitt egna barn även om man inte vill ha barn. Han vill inte att sina föräldrar ska veta, och han säger att han kommer neka till det totalt om det skulle komma fram. Men han måste enligt lag göra faderskapstest och det kommer jag också få hem kopior på när det är fastställt, så jag ska scanna in det i datorn o lägga upp det överallt så kan han fan inte ljuga något mer. Wää. Blir så förbannad när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja det är verkligen riktigt dåligt. Hur vill man inte ha ett barn..??! Verkar jättemysigt... Hoppas allt gåt bra och lycka till i framtiden med båda.

2010-09-01 @ 10:05:55
Postat av: m

Eh, sa han inte att han inte ville ha ett förhållande osv? Är ju du som gör folk förbannad, hur du nu inte kan fatta det. Att skaffa barn handlar fan om två människors val, och du har ju vetat hela tiden vad han vill. Du tvingar ju honom till faderskap! Och du är förbannat elak som hänger ut honom här! Jag förstår att han inte vill ha med dig eller barnet att göra.

2010-09-21 @ 23:28:05
Postat av: Anonym

Tyvärr kan man aldrig tvinga pappan att göra faderskaptest, eller ens skriva under faderskaps papprerna!,



Min faster har varit med om det!...

2010-10-12 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback