Hemma..

Nu är vi hemma.. Äntligen..
Så tröttsamt o vara på Barnakuten.
Han har fått RS viruset.
Han var ansträngd i andningen och andades häftigt , så vi fick stanna över natten.
Han åt ju inte redigt heller.

Sebastian fick vara hemma hos mamma inatt, nu är han på dagis och jag ska snart gå och hämta honom..

Hoppas de blir en lugn kväll..

Är trött på sjukdommar..




21.17
Barnen har sovit sedan typ 19.30..
Eller ja Alexander har vaknat några gånger.
Han hostar och har sig..
Jag kan inte lägga mig förren han ska ha Alvedon vid 22 igen.
Och sen ligger ju lina och föder barn nu, så jag kan inte sova förren ungen är ute! :D
Haha..

Kommentarer
Postat av: Anna

För står precis hur du känner. Mina barn hade först en kraftig influensa sen fick de vara friska i en veckan och nu har de en kraftig förkylning plus att den ena fick lunginflammation.

2011-04-05 @ 13:58:13
Postat av: H A N N I S

uschanamej, stackars lillgrodan :(

2011-04-05 @ 14:07:05
URL: http://hemelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är RS virus?

2011-04-05 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback