Så duktig

Fan va duktig jag har vart nu!
Men nu orkar jag inte städa i skåpen mer.

Ska snart gå o hämta Sebbe på dagis också. :)

Har fått sånt jävla problem med att jag känner mig mätt hela tiden..
Känner mig först AS hungrig, sen äter jag, och sen är jag mätt i flera timmar.
Så mätt att jag inte ens kan dricka, för då känns de som att de rinner upp genom halsen igen. Äckligt.
Halsbränna som fan med.. ANTAR att det beror på att bebisen trycker på magsäcken..
Men jaja, skyll dig själv då bebis, då får du ingen mat heller! :P
Detta gör även att jag inte kan dricka mitt hallonbadsté.. Smuttar lite på de bara, men får aldrig i mig en hel kopp eftersom jag är så mätt. Och dricker jag istället för o äta så kan jag ju inte äta.. de säger ju sig själv. :P

Jag åt kl 8 i morse, har druckit två glas vatten på dessa 5 timmar, och jag känner mig fortfarande HELT FULLPROPPAD! Är så jäkla törstig också.. Känns som jag hade kunnat dricka 1 liter vatten...
Längtar tills jag blir hungrig och kan äta lite fläskpankaka....

Undra vad man ska hitta på med Sebbe i eftermiddag?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback