Världens bästa humör!

Jag är på så bra humör att det inte är klokt!
Jag brukar alltid vara lite små deppig när Sebastian inte är hemma.
Men just idag så tycker jag att det är ganska härligt att ha kvällen för mig själv.
Jag ska ha tacco kväll med mig själv och titta på Melodifestivalen(Min kusin Lena informerade mig om att det var idag, vilket jag totalt har missat..haha). Och mysa med Hick-Bebisen, han bara hickar hela dagarna.
Efter det (om jag fortfarande är pigg) ska jag titta på film! :)

Är så huuungrig nu med, och jag har inte mått illa på HELA DAGEN! Så jag har verklige aptit just nu.
Hoppas på en sån bra vecka där jag slipper må så illa.
Förra veckan var ju ett helvete.. : )

Men ja, nu har jag iallfall gjort allt som ska göras idag. Har till o med bytt alla glödlampor och varit o handlat!
Tar Sebastians garderob imorgon. Den kan vänta! :)



 
21.33
Näe, nu går jag och lägger mig.
Har druckit ihjäl mig på hallonbladsté ikväll.
Så jag lär springa o pissa ett antal gånger inatt.
Men jag har inte märkt någon effekt av téet.. Inte en ända sammandragning..
Fick tips av karin o springa i trappor och ha sex. Men ja.. :P Haha.. sover istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skulle du ha sex med i så fall?



Har sebbes pappa någon ny tjej?

2011-02-05 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback