Börjar bli lite väl jobbigt...

Illamåendet börjar verkligen bli tröttsamt..
Jag mådde svin illa igår kväll, och idag mår jag lika jäkla illa.
Har mått så illa hela dagen.. :(
Plågas verkligen..

Kunde inte gå bort med Sebbe till dagis pga det..
Mamma kom hem med en film och så fick hon lite mat här.
Så nu tittar jag o sebbe på film.. Han säger ''stackars mamma''.
Så go är han.





14.45
Usch jag oorkar inte mer illamående..
Jag plågas ihjäl. Har inte ätit något sedan 9 i morse.
Och jag vill inget ha heller, inte ett dugg hungrig.
Bara hemskt illamående.. :( Kan inte ens dricka nått..
Bebisen sparkar och puttar på magsäcken med..
På fredag när jag ska till barnmorskan ska jag be henne ge mig en tid till läkaren om igångsättning.
Hon från aruora har fan inte hört av sig om de än, och de va mer än 2 veckor sedan jag var där...
Jag orkar inte må såhär dåligt mer..
Tycker så synd om Sebbe med som måste ha en mamma som mår så dåligt.
Nu har de verkligen gått över gränsen,
jag har verkligen brytit ihop för många gånger över detta förbannade illamåendet.
Jag äter lergigan typ var 4de timme.





17.15
Nu är jag en aning bättre, håller på o gör fläskpankaka..
Hoppas att jag kan äta lite utan att bli dålig..
Är verkligen hungrig nu... ;/

Jag bara längtar till barnmorskan på fredag, så jag kan klaga o lipa lite..









Anonym om Börjar bli lite väl jobbigt...:
Sätt fingrarna i halsen och spy ! Då kanske de går över :)

svar: Om de ändå hade vart så enkelt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt fingrarna i halsen och spy ! Då kanske de går över :)

2011-01-25 @ 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback