Godmorgon! =)

Vi vaknade 06.30.. Ofrivilligt...
Jag har varit vaken 2-3 timmar inatt..
Så jag var lagom arg när mamma levde om i morse..:P
Men nu är vi vakna iallfall. Skulle ändå bara sova till 7.
Men det är ju inte kul o bli väckt så.

Ska snart till barnmorskan, vanlig kontroll.
Har haft förvärkar inatt,
och har jävla mensvärk nu och ont nere i ryggen.. :/
Ska se vad hon säger om det.. Men det e ju normalt med förvärkar.

Sen efter Barnmorskan ska jag kolla runt lite på stan, se om det finns nått på rean.
Kläder till Sebastian isf.  Jag  känner mig inte riktigt pigg idag, hade kunnat lägga mig o sova en timma till.. snark.. :)

Sebastian ögon ser inte rediga ut heller, vi ska till BVC imorgon för 2½ års kontroll. Så då ska jag be dom ta en titt på hans ögon.. Han är svullen nu med, under ögonen.

Ha en bra dag på er.
Ska se om jag orkar lägga upp bilder sen.


Kommentarer
Postat av: hannis

Vart ligger BM i Växjö? Ligger det där vid filmstaden typ, vet du va ja menar? Där de står baby cafe, gynekolog osv.... vet inte vf ja frågar :P Men ja! Hehe :)

2011-01-03 @ 14:02:22
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback