kväll. ont

Förlåt för att jag klagar så jäkla mycket just nu..
Försöker verkligen o ''stå ut'' med de o hålla käft :D
men det är inte jätte enkelt..

Nu sover Sebbe iallfall, han somnade så fint brevid mig i soffan.
Så nu ska jag lägga honom i hans egna säng, sen ha nattlampa tänd.
Och jag hoppas att han inte varknar och är jätte rädd inatt. 
Men då får han helt enkelt komma in till mig.

Och jag har ''mensvärk''/ förvärkar och en jävla massa flytningar...
Men det är iallafall lite mer positivt än illamående.. :P
Sitter hellre o har ont än o må illa..
Ska dricka lite vatten nu och ta alvedon o se så att värkarna stannar av..

Ska fortsätta kolla på handbollen nu. :)
Kom igen nu sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback