Torsdag

Halloj.

Vi sitter här hemma o glor idag.

Sebastian brukar alltid trottsa som fasen när vi ska gå till dagis.
Vägrar klä på sig och vill inte gå till dagis. Skriker o lipar, hela faderullan.
Idag var de likadant, fast lite värre. Och jag orkade bara inte..
Så jag sket i de, han får vara hemma idag då..
Och sen fortsatte han o gråta..
Så samtidigt som jag bytte blöja så tog jag tempen, fick jag för mig.
Och ja, då har han ju feber.... Suck..
Jag tyckte han var lite varm, men eftersom han skrikit och hållt på så länge så tänkte jag att det säkert var därför.. Men ne.. Jaja.. Sjuk igen då. Men han verkar inte så förkyld. :S Han har liite liite hosta bara..


Jag skulle ju till familjerätten idag, men jag får ringa o ändra tid..
Suuuuuck..


Och jag har skit ont i nedre delen av ryggen, typ vid svanskotan.
Vet inte vad jag har gjort.. Vet inte vad fan de e för smärta heller.
Det är bättre idag än vad det var igår iallfall. Så hoppas de går över snart.

Igår hade jag lite sammandragningar, men det är dåligt med de denna garaviditeten.
Han inte haft nått knappt, inga förvärkar eller något..

Nu ska jag och sebbe sätta oss och kolla på spindelmannen.

Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Trotsar sebbe ofta osv när det är dagis som gäller?



Min son gör detsamma o det är inte kul precis!

2011-01-14 @ 09:26:46
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback