Underbart väääder!!

Igår så var vi bara inne eftersom Sebastian brände sig när vi var hos Katarina och Teo.
Förstår inte hur han kunde bränna sig med solskydd och tröja på sig..
Men nu så är det bättre iallfall, så idag kan vi väl gå ut.
Ska först ner på stan och köpa en annan lotion tll honom, och någon annan klädsel han kan bada i.
Så han inte bränner sig!!

Jag har sån lust o åka o bada i sjön.
Men får väl se hur det blir med det.
Ska ju inte utsätta honom för massa sol heller när han precis bränt sig, men vi kanske kan bada senare när solen inte är lika stark.

Alexander kan ju inte vara ute i solen heller,
blir ju för varmt för honom.
Men till stan ska vi iallfall!
Så jag ska göra mig iordning nu..
Men allt går vääldigt sakta.. :)

Alexander vaknade vid 7, jag trodde ju han skulle somna om igen..
Men så somnar han om lagom till Sebastian vaknar. Yeey.

Kommer bilder ikv.
Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: J

Hej hej!! det finns sådana UV badkläder.. ser ut som dyk kläder ungefär fast det är kortbyxor och kortärmat.. då bränner han inte ryggen och axlarna iallafall. tänkte bara tipsa om det. dom verkar jätte bra..

2011-06-30 @ 11:57:51
Postat av: Isa

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 04:40:42
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback