Kväll

Jahaa. Nu var de kväll, Sebastian somnade tidigt, vid 18.
Tuttis visar upp en annan sida ikväll..
Han vägrar ligga o sova själv... Han ska ligga mot min tutte och sova.
Om jag lägger ner honom så ligger han o sover i typ 3 min... Sen börjar han gråta.
Och tystnar inte förren han får ligga mot bröstet. Haha...
Och så har de hållt på i 2 timmar nu. Han är för söt..
Men nu får han skärpa sig så vi kan gå och lägga oss. Han kan inte ligga mot tuttarna hela natten. :P


21.23
Ja nu sover han, på mage, och det fungerade..
Men han ska ju inte ligga på magen o sova, så får vända honom snart o se om han fortsätter sova..


Mina besökare har ökat väldigt mycket. Otroligt kul.. 188 hade jag igår.
Jag ska göra en ny design i helgen hade jag tänkt. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda & Gustav

Haha åh så va Gustav också när han va liten ^^

2011-03-10 @ 20:56:11
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för fel med att sova på mage när han sover gott på mage?

min son sov på mage ifrån födseln tills han blev 1... ingen fara.



du vet, dödlig spädbarnsdöd kan ju hända hursomhelst o inte just på mage...

2011-03-10 @ 22:22:53
Postat av: Lina

Tips är att du lägger honom på sidan om han inte vill ligga på rygg! =)

2011-03-11 @ 09:34:31
Postat av: Wictooria - Mamma till Sebastian och Lillebror

Jaa. men han snurrar över på rygg igen :P haha..

2011-03-11 @ 10:25:08
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback