:) Kväll

Vi är hos mormor, så skönt.
Vi var uppe vid maxi innan, vet dock inte vad jag ska ta för overall.
Får gå ner till stan på tisdag och köpa en.
Den han har nu fungerar ju, men den är för tunn tycker jag, ska inte behöva ha 200 plagg under overallen.
Blir så sugen på att köpa massa gulliga kläder till honom, men jag vet ju att han växer ur de lika fort. haha..
Men det kliar i fingrarna.. ^^

Jag är helt slut, är så trött så trött,
har nog lipat mig trött. Jag vet inte vad det blir med mig när Sebastian åker iväg. Men jag lipar direkt när han åkt och sen så lipar jag ett bra tag. Sen går de över, och sen framåt kvällen så blir jag lipig igen. Hahha. Jag lipar inte över att jag lämnar iväg honom. Utan andra saker. Men jag kan inte gråta när Sebastian är hemma , så då blir det väl automatsikt att jag gör de såfort han åker. Men det behöver jag med, man kan inte gå o hålla sånt inne.

Har så mycket kännslor som jag bara trycker åt sidan hela tiden. Juust nu är jag extremt ledsen över tuttis pappa, han är så jävla lik honom så det påminner mig om honom hela hela tiden. Vissa miner han gör, och jag tror bara att han har ögonen från mig. Allt annat har han från sin pappa.. och det tar nog ett bra tag innan jag kan hantera det. När jag blev gravid så var jag extremt kär i hans pappa, och då bara la jag det helt åt sidan. Men nu är det värre, när man blir påmind om de igen.. Jag visste ju att han skulle skita i Tuttis men samtidigt så vill jag ju att han ska ha kontakt med honom, och det gör min ledsen också.. Sen är det ju nytt allt, har ett till barn o ta hand om, är så lycklig över mina barn så det gör ont i mig. Kan sitta o kolla på honom o lipa över hur fin han är. haha...  Min hjärna går på högvarv, jag behöver nog ringa min psykopat-tant och prata lite med henne. Och jag behöver sova..  haha..


Mamma går runt med Tuttis och pratar med honom.
Han ler hela tiden, omedvetet dock. :P Men han är så söt.
Min lilla Tuttis, han var så vääärd allt jäkla lidande under graviditeten och allt annat runt de...
Hur man ens kan önska bort en sån fin liten pojk kan jag inte förstå.






frida - mamma till vincent och mattias  om :) Kväll:

när tog det slut mellan dig och "tuttis" pappa?..
och varför? om man får fråga?

Svar: Vi var aldrig tillsammans. :) Han ville inte ha någon relation..
Vi träffades och hade sex typ, och umgicks. under 2½ månad typ.
Och anledningen till att vi slutade ses var ju att jag valde att behålla bebisen.
Men vi sågs under dom 4 veckorna också, som jag försökte bestämma mig för hur jag skulle göra.
Det var vääldigt jobbigt, eftersom att jag valde mellan att fortsätta träffa honom eller att behålla bebisen..
Var i vecka 9 ungefär när jag bestämde mig för att behålla.
Och då bröt vi kontatken..

Anonym om :) Kväll:
One night sex då ?

Svar: Jaha, och vad betyder det?
Ja så kan man väl kalla de. Eftersom de va de ända vi gjorde när vi träffades, i princip..





Kommentarer
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

när tog det slut mellan dig och "tuttis" pappa?..

och varför? om man får fråga?

2011-03-06 @ 13:14:34
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

One night sex då ?

2011-03-06 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback