Tråkigt..

Jag har så tråkigt.. Har inget o göra.
Imorgon har jag iallfall något att göra..

Sebastian är på bra humör och leker, Alexander sover.
Just nu känns de som att man ammar HELA tiden.
Och om han inte sover i mitt knä eller på mig, så måste han sova på magen om dagarna..
Annars så sover han inte, vänder honom dock efter ett tag.

Jag behöver verkligen duscha också, ska se om Sebastian vill följa med och sitta o bada..
Måste även bada Alexander, han har inte badat sedan vi var på bb. (: Jag har ingen badbalja..
Så får väl bada han i diskon! :D
Tråkigt att man inte har någon som kan ta kort bara, och tråkigt att man inte har någon kamera. Den är på reparation.

Längtar tills jag har syskonvagn igen.. Då ska jag börja ta långa promenader när Sebastian ska sova middag, har en jätte bra runda här som man kan gå. Som tar ca 60 min.
Näe,, om man skulle diska då..

*Sebastian kommer med en godis och säger ''HUUU''*
Och då säger jag, ''Oj en Godis Goblin*
''Nej mamma,  det är ingen godis goblin, det är bara ett godis spöke!''
Hans tal är helt otroligt nu, han pratar vekligen jätte bra.


20.22
Jag har inte tråkigt längre...
Sebastian vägrar lägga sig, han ska blygga med sitt lego.. :P
Alexander ska bara tutta hela tiden, och om han somnar och jag lägger mig ifrån honom, så börjar han lipa efter.. Ja 3 min...  och ska tutta igen.. Jag fattar ingenting.. svårt o lägga sebbe när lillebror inte kan ligga ner själv...

























Kommentarer
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Jaa totalt! Du har ju tagit bort mig från fejjan så jag har inte kunnat sett det!! =)=) FIN HAN ÄR!!! =) åååh... åh va stor sebbe har blivit =)

2011-03-14 @ 20:26:54
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Meeeh.. Skicka en vänförfrågan till mig inge då!! haha jävla fb! jaa jag förstår det! Vem är de som är pappa till Alexander då? Jaaaa storbebis Fattaru Wictoria, VI VA NYSS GRAVIDA!! haha.. Fan snart 4 årsen.. Taack söta du!

2011-03-14 @ 21:01:37
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken liten goding med potatisnäsa :)

2011-03-15 @ 07:55:38
Postat av: Ann

Gud såå sööööt :D

2011-03-18 @ 09:22:58
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback