Vad händer idag..

Jahaa, jag tänkte åka till Leos idag.
Men jag får se hur det blir med det.
Har precis ringt till GYNmott. har problem fortfarande, med blödningar. Som blir värre.
Så får se, om jag måste åka in o kollas upp, i vilket fall som helst så får jag nog inte anstränga mig o springa runt i ställningar på leos.. Får se vad dom säger..

Igår kväll var det liv som vanligt när Sebastian kommer hem från Pontus..
Han lipade och lipade! Och Alexander var också ledsen.. Och jag kunde inte trösta båda samtidigt. För jag fick inte ha Alexander i knät för Sebastian.. Jag försökte natta Sebbe, han ska somna själv i sängen.. Ja det var ett jäkla liv på Honom iallfall... Det var inte roligt.. Bebisen är hur enkel att ta hand om som helst.. Det är Sebastian som är ''jobbig''. :P Antar att dom blir jävligare ju äldre dom blir.. All den energi jag lyckats få upp under tiden Sebastian är hos sin Pappa går ur direkt när han kommer hem, för då är han som värst..


Gyn skulle ringt 08.20... suck.. hatar deras telefonsystem..



09.21
Nu har jag fått en tid till gynmottagningen..
Hoppas att det inte är något allvarligt.
Hoppas de kan göra något med tabletter så man slipper skrapning och sånt.



lINA om Vad händer idag..:
Är det den Ted som Jennie mamma till Harley va tillsammans med som är pappa till din lille plutt?

Svar: Vad jag vet har han inga fler barn..
Är inte harley typ 4-5? då borde han fått henne när han var typ 15-16?
Tvivlar på de du. :P

Kommentarer
Postat av: lINA

Är det den Ted som Jennie mamma till Harley va tillsammans med som är pappa till din lille plutt?

2011-03-21 @ 08:53:37
Postat av: lINA

Är det den Ted som Jennie mamma till Harley va tillsammans med som är pappa till din lille plutt?

2011-03-21 @ 08:53:53
Postat av: ☆ Nicole ♥ - Mamma till snart 3 åriga Thilian ♥

nej det är inte den ted, för jag vet vilken ted det är dom snackar om :P ^^

2011-03-21 @ 11:44:53
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: lina

Jag menar inte att han är pappa till Harley, men att han va tillsammans med hennes mamma.

Jag brukade läsa hennes bolgg men nu hittar jag inte en.

Vet du om den?

2011-03-21 @ 18:23:28
Postat av: anonym

det är inte den ted som du tänker på. den du tänker på är ifrån braås.

denna ted som är pappa till alexander är från lenhovda!

2011-03-22 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback