Barnen sover

Barnen sover i soffan, brevid varandra. Så sött..
Vi var ute i 4 timmar innan.. Tiden bara flög iväg!
Men nu så är det iallfall lugnt här.

Sebastian har verkligen tappat sina öron någonstans,
han lyssnar INTE på mig, hur arg jag än blir, så skiter han i det. :P
Helt underbart...

Alexander visar sina envisa tjuriga sidor mer och mer. :P
Han vägrar ligga ner, bara sitta hela tiden, får han inte som han vill då blir han helt tokig och börjar ''låtsas'' gråta typ. Haha.. Så himla gulligt. Men det är väl klart att man inte vill ligga ner! Man vill ju sitta upp och se vad som händer! Han är verkligen nyfiken på livet. Och stark som tusan! Han sitter nog snart själv, ger mig tusan på att han kommer gå vid 9-10 månader han också! Precis som Sebastian.

Mina barn är helt fantastiska,
kan inte tänka mig ett liv utan dom.
Jag älskar att få se Alexander växa,
det går så fort. Och man lär känna honom mer o mer för varje dag.
Jag förstår inte hur jag någonsin ska klara av att lämna bort honom över en natt..
Som jag känner nu så vill jag inte lämna bort honom överhuvudtaget! :P Aldrig!
Men någon gång måste jag väl.. Han ska ju börja på dagis när mammaledig heten är över så.
Fy... Vill inte ens tänka på de..

Och Sebastian blir ju bara mer och mer vild för varje dag,
vildare, galnare unge har jag aldrig vart med om.
Och blyg?? det vet han inte ens vad det är....
Man måset nästan ha ögon i nacken när man har hand om den pojken. <3
Men det är så det ska vara.
Han har slagit sig 100 gånger idag med, klumpedunsen.
Fläskläpp och bula, så går det om man inte lyssnar på mamma! :)

Nu så ska jag lägga in bilder i detta inlägget.
Får se om jag orkar lägga in alla.
Måste faktiskt in i duschen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback