Blablöble

Jag har vart dålig på o blogga denna veckan.
Men det har vart så mycket och allting..

Idag ska jag posta korten och sen ska vi ner en sväng på stan med Elin och Hanna. :)
Ska köpa band till Alex dopklänning!

Försöker få ihop lite folk till en Mamma träff.
Vi ska åka till en djurpark och hyra stuga ihop antagligen.
Får se hur många som är intresserade. :)


Men nu ska vi iallfall gå ut i det fina vädret!

Jag ska lägga in bilder också. :P....
Kan inte lova när bara, håller aldrig det när jag säger att jag ska lägga upp kort.

Sebbe kom o sa '' Mätt i magen MAMMA!''
lät så himla gulligt ^^




22.00
:| Gud vad tröött jag äär.
Sebastian har vart jätte trottsig ikväll, och Alexander har haft ont i magen.
Man blir så himla trött av o vara ute hela dagarna med.

Imorgon ska Sebastian på dagis iallfall. För nu är vi helt friska, ingen risk att vi smittar någon.
Så då ska jag städa lite och sen åker ju Sebastian till sin pappa.

Och jag är så lagom trött på att Sebastian slår mig!
Nu har han typ slutat slå Alexander iallfall.
Nu är det bara mig han sparkar och slår...
Men men.. finns ju inte mycket jag kan göra verkar det som..
Bara låta det ta den tid det tar..


Nu ska vi straxt sova, bara se klart på melidofestival saken.

Kommentarer
Postat av: H A N N I S

Hoppas allt är bra med dig :)

2011-05-13 @ 15:22:10
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback