Godmorgon

Igår var en så jäkla slapp dag, vi bara åt och sov typ.
Sebastian åt 2 portioner till lunch och 3 portioner till middag.
Och sen åt han massa mellis och banan och allt möjligt. Haha.
Och vi sov middag iallihopa i 3 timmar.

Idag så ska Hanna passa Sebastian från 15-17, jag ska på babymassage med Alexander.
Då kan inte Sebbe vara med. :)
Annars ska vi nog inte göra något Speciellt,
jag funderar på att gå en sväng på stan.
Men Sebastian har fått lite hosta, så jag ska se vad det blir med den först.
Tror han håller på o bli sjuk tyvärr..
Himla massa sjuka här.. Tycker det får vara  nog.
Vi skulle ju ha så kul denna helgen, så då vill jag inte att vi ska vara sjuka.


Dopkortet.
Jag har



Haha fan med.
Bad morsan kolla på de så jag inte hade stavat fel, men hon upptäckte det inte heller :P
Jaja det är inte ivägskickat än iallfall :D haha-. Dyslexi.


Kommentarer
Postat av: helena LKPG

Vad söt han är :-) Jättefin inbjudan. Har du skickat iväg den än? Välkomna stavas med ett m ;-)



Ha det gott, kram helena

2011-05-06 @ 09:46:16
Postat av: ☆ Nicole ♥ - 19 årig mamma till 3 åriga Thilian ♥

jätte fint dopkort :D



2011-05-06 @ 11:32:36
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Cimsan

åh, jag hade ingen aning om att han hade gått på Björnen:) jag bor ju precis där! bor ni också på hovshaga?

2011-05-06 @ 14:36:34
URL: http://mammasgallstenar.blogg.se/
Postat av: Emy

´Jag är en trogen läsare av era bloggar men har ett problem kan du hjälpa mej med adress till nicoles blogg. Jag kan inte komma in där.Kan du de?

2011-05-06 @ 20:35:35
Postat av: Monica

jätte fint dopkort!! =)



Jo jag tänkte på den kommentaren jag skrev till dej på facebook angående kläderna, är du intresserad av att skänka eller sälja i paketpris till mig? =)



Kram

2011-05-07 @ 16:42:51
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback