@ Vetlanda

Jag har spelat playstaytion hela fm.
Anton är och jobbar till 14.
Blev lite för inne i spelet så fick ta en liten paus.
Alexander tycker det är jätte kul här, massa nya saker att kolla på.
Fiskarna tycker han nog är roligast..
Och alla spelkonsoler som han inte får röra.. haha
Alexander tycker verkligen om Anton, och Anton tycker om Alexander med.
Det är så kul för Alexander att han har någon kille som han kan leka med.
Man märker att han trivs med det.
Anton får väl adoptera Alex. (Antons idé) ;) Så får han en riktig pappa.


Vi ska äta och sen ska vi ut, till Antons mamma.
Ikväll ska vi antagligen spela spel med hans kompisar.

Nä nu ska jag göra lite nytta tror jag..






Anonym
om Alexander 9 månader idag! Bjuder på roliga bilder!:
Alexander är på ett foto i ett skyltfönster där ni fotograferade honom vid kj store / nicole

svar: haha, nice. Såklart dom var tvugna o ha ett kort där på min söta unge :D haha

Kommentarer
Postat av: En pappa

Du är för rolig adoptera du har ju nyss träffat honom

2011-11-27 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback