GOKVÄLL! :D

Haft lite sådär fullt upp. :)
Igår så var det BVC och sen ner till stan och fixa med lite saker.
Även lämna hoppgungan till Sarah, jätte trevlig tjej! :)
På bvc gick det bra, Han hade ju gått ner förra veckan, men nu hade han gått upp igen.
7700 och 71 cm. :) Stora killen! Lång som...Ja.. som fasen. Han ligger lite under medel på vikten, och lååångt över medel med längden.. All vikt går på längden.

Idag så var det återträff med föräldragruppen, jätte trevligt.
Kul o träffa alla mammor och bebisar. :)
Gick en sväng på stan sen och nu ikväll har Hanna vart här.
Hon nattade Sebastian medans jag nattade Alex, det var lite skönt faktiskt.
Hon borstade tänderna o bytte om på honom, gjorde välling, läste bok, och sen somnade han.
Skönt som tusan, eftersom jag oftast inte har så mycket tid o verkligen läsa böcker vid läggdags,
ofastast blir det om Alex lyckas somna innan Sebastian.. Vi läser mest på dagen nu för tiden.
Jag längtar tills Alex intresserar sig för o lyssna på sagor.
För det är något av de mysigaste jag vet, krypa ner i dubbelsängen och läsa sagor innan det är dax att sova.
Under Graviditeten så läste vi HELA tiden. Och vi kunde läsa fleeera sagor varje kväll, innan vi nästan somnade i boken. Haha.. :)

Imorgon så ska jag på ett jävla möte som jag skriver mer om imorgon antagligen.
Om jag har någon ork till det.
Sebastian ska ju till sin pappa imon så jag lär ju inte blogga förrens på kvällen.
Hoppas verkligen att det blir fint väder, och inte massa regn, så vi kan vara ute och leka hela dagen.
Regnar det så får vi väl leka inne, men det är ju inte rika roligt. :)

Nu ska jag nog dra igång en film, äta mackor och dricka cola.
Tror att lilla Alex kommer vakna snart, för han har ätit dåligt med gröt/mat idag.
Hela fm var vi på stan, och sen fick han gröt när vi åt middag nu ikväll.
Och sen har det mest varit sura miner från lillhjärtat..
Så han är väldigt missnöjd, men nästa gång han vaknar så blir det flaskan, så han blir mätt, han lär ju bli väldigt ledsen men det är ju för hans eget bästa.


Kommentarer
Postat av: ninni mamma till t

underbara kort =)

2011-09-25 @ 09:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback