Mina älsklingar.

Nu har Sebastian åkt till sin pappa.
Saknar honom så mycket redan..
Men han blev så glad när farmor kom.
Och jag vet ju hur kul han har där.

Alexander har fortfarande jätte hög feber,
han blir otröstlig bara helt plötsligt och han är väldigt trött o gnällig.
Han har dock lekt lite idag med, korta stunder.
Jag undrar vart han har ont? Och vad det är som är fel?
Varför inte alvedonen hjälper?
Mitt älskade lilla barn. :( Vill att han ska bli sig själv igen.
Den glada lilla pojken jag är van att se.
Men jag väntar på att barnakuten ska ringa , för jag känner att jag vill prata med dom.
Måste höra om det fortfarande är ''normalt'' att han mår såhär.

Idag har vi mest tagit det lugnt, lekt, sovit middag, ätit god mat och läst minst 10 böcker.
Blir inte så mycket gjort när Alex är sjuk.
Men ja, nu så kan jag iallafall lägga 110% på Alex denna helgen, och det är skönt nu när han är så sjuk.

Förrästen så ringde jag soc idag och kollade om jag fått någon anmälan på mig, som det var ''sagt''.
Och jovisst.
1. Jag orkar inte med mina barn, jag vill inte ha dom, tycker att dom är jobbiga.
2. Jag låter mina barn skrika sig till sömns varje kväll.
3. Jag sitter vid datorn istället för att ta hand om mina barn.
3. Att jag har skrivit om punkt 1 och 2 i min blogg, vart då? :S

Jag har aldrig hört värre..
Jag lämnar ju ALDRIG bort mina barn, Alexander har jag inte lämnat EN endaste kväll sedan han föddes.
Han har vart med sin gudmor en dag när han var exakt 6 månader, i 3 timmar.
Och jag har vart på bio en gång, och det har jag ju skrivit om hur lyckat det blev. :P
När mamma fick köra ner dit och allting.
Så nej..
Socialen tog inte detta på allvar, och den som kommer ha hand om ärendet skulle ringa mig om 2-4 månader (så allvarligt tog dom det;) )och så skulle jag få prata med den personen och berätta om allting. För hon kunde inte lägga ner det eftersom hon inte har hand om det.

Jag vill ha mina barn, jag älskar dom mer än allt annat, dom är de vackraste som finns.
Hade aldrig klarat mig utan dom, jag vill ju inte ens lämna bort Sebastian till sin egna pappa. Så jobbigt tycker jag att det är o vara utan honom. Och det känns inte som att jag någonsin vill lämna bort Alexander för o gå ut o roa mig. Jag vill sitta hemma o hålla om honom från morgon till kväll. <3



Kommentarer
Postat av: Magda

Som jag har uppfattat det när jag läser din blogg är du ju typ världens bästa mamma! Du skriver ju bara om hur mycket du älskar dina barn! :O

2011-09-02 @ 18:14:11
URL: http://nertus.blogg.se/noir
Postat av: Katarina

Vilken söööörja!!! du ska inte behöva skriva om hur mycket du älskar dina barn bara för att det finns idioter som jävlas. och de pungterna som du blivit anmäld för, sitta vi datorn, va då ska du sitta med dina barn 100% hela tiden. eh neh skulle inte tro det som jag fattar det som så känner inte dom som har anmält dig? :/ eller har jag fattat fel?

2011-09-02 @ 19:04:33
Postat av: ewe

Att ni inte köper varsin hink o spade istället o sätter er i sandlådan......

2011-09-03 @ 22:39:40
Postat av: Anonym

varför hämtar aldrig sebbes pappa honom?Farmor.....hon är ju inte den som ska ta hand om pojken

2011-09-05 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback