:)

Allt gick bra! Bebisen är frisk och kry!

Och gissa om jag blev förvånad när vi letade runt efter snoppen men ingen hittade!
"Men titta, detta är helt säkert en flicka" sa barnmorskan, "är du verkligen helt säker på de," frågade jag.
Och japp, 99%! Det är en tjej! En lillasyster! En perfekt liten tjej.


Barnen är lediga från dagis idag och vi ska gå ner och handla något fint till lillasyster!

Måste erkänna att jag är extremt glad, hade det vart en pojk så hade jag också blivit extremt glad. Men jag är mer lättad glad, jag hade nog velat ha ett barn till om de var en pojk. Men nu har jag som jag drömt om, två storebröder som kan se efter sin lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback