mör....

Åh fy. Jag och Jennie stod på julskyltningen hela dagen igår!
Vi drog in bra med pengar till katthemmet, men man var verkligen slut efteråt.
 Foglossning och allt möjligt men jag är glad över att jag klarade det. Haha.. Många andra gravida hade aldrig pallat det vi gjorde igår.
Jag har sovit i 13 timmar inatt...
Idag har jag ont lite överallt, haha, men som tur är ska jag bara sitta ner och plugga inför provet i psykologi och religion på onsdag.
 
Jag gick in i vecka 20 i lördags!
Denna bilden är ifrån vecka 18+4
Jag ska ta en ny bild idag..(Vecka19+2)
Sedan efter idag ska vi fasen ta riktiga kort med systemkameran och dokumentera. Haha..
Magen växer alltid jätte fort på mig efter vecka18.
 

Det är så mycket jag vill ha till lilltjejen.. Sitter och kollar på alla möjliga sidor....ååh...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback