Rosa Rosa Rosaaa!

Åh herregud!
FÖRSTÅR NI HUR ROLIGT DET ÄR ATT HANDLA TJEJKLÄDR??!!!
 
Alex sov i vagnen och jag och Sebastian kollade runt på klänningar och puttinutti kläder.
Sebastian tyckte  det var jätte roligt.
''Dehär ska jag köpa till våran lillasyster.''
Och
''Dehär ska jag önska åt min lillasyster för hon kan inte prata än''
Haha.. så söt..
Han fick välja ett set,och jag ett,och sedan valde vi en hello kitty klänning ihop.

Tjejerna har så mycket finare kläder, gladare färger och större urval..
Att vi ska få en lillasyster känns väldigt overkligt fortfarande.
Men en sak vet jag, och det är att detta barnet ska a få flickkläder och inte behöva ärva slitna kläder och grejer som är använda av först Sebastian och sedan Alex.
Alex får självklart också nya kläder om ärvekläderna är för slitna. Men nu hade ju vi så mycket fräscha pojkläder och det är ju bra rent ekonomiskt. Många av kläderna ser helt oanvända ut som Sebastian hade.

Sebastians kanin outfit somhan fick välja
 
Vi valde tillsammans
 
 
 
Jag har valt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback