Åh-hej!

Hej hej.
Nu så är det bara 21 dagar tills flytten drar igång. På måndag morgon den 24/9 kommer Anton och Hans pappa och börjar lasta släpen. :)
Det känns både spännande och skrämmande att flytta.
Barnen har iallfall fått plats på ett jätte mysigt dagis, det ända som blir jobbigt är att det ligger en bit bort, så jag får förlita mig på Anton att köra på oss. :) Vi kommer ju bo i kanten av vetlanda kan man säga. Längst ut, så långt bort från centrum man kan komma ungefär. (Vad mitt lokalsinne har förstått de som)
Jag har ju inte världens koll på Vetlanda än. Haha..
Och dagiset ligger mellan där vi bor och Centrum. Så jag fåt byta buss och krabba om jag ska hämta dom tex..
Men det löser sig ju.
 
Just nu är det packa och planera som gäller.. Vi funderar på vad vi behöver göra för inköp och hur vi ska ha det på det nya stället.. Alexander får ju helt ny inredning och möblemang till sitt rum eftersom han inget har.. Sebastian har ju redan allt.
 
Det som faktsikt känns jobbigast med att lämna växjö är dagiset, Pilbäcken är verkligen ett super bra dagis. :( Känns verkligen tråkigt att barnen måste sluta där.. Men så är det... Och sen så har vi faktiskt bott 2,5 år i denna lägenheten, Sebastian minns inget annat än att han alltid har bott här, han minns inte Vislanda eller att vi bodde hos mormor ett tag. Och Alex har ju bott här 1,5 år, jag har kommit hit med en nyfödd liten bebis och gått igenom en graviditet här.. Många minnen. Men nu flyttar vi och blir en större och mer ''hel'' familj. Och det känns bara positivt, vi får uteplats och stor gräsmatta där barnen kan springa! EGET tvättrum, med torktumlare! Gud vad magsjukan kommer kännas lättare med en tvättmaskin. :| 
Jaja. :) Som sagt, vi längtar alla 4 efter att få flytta nu!
 
Jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade, blir ju så mycket kul att skriva om i framtiden!
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

fy som jag kommer sakna er :'(

2012-09-03 @ 21:07:42
Postat av: Anonym

Lycka till

2012-09-05 @ 09:15:17
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jenna - inspiration | foto | personligt ♥

Det gick inte att kommentera det översta inlägget.

Men stort grattis till babylyckan! Du menar antagligen april 2013 antar jag ;)

Jag hoppas att du snart börjar att blogga flitigt! :)

2012-10-11 @ 12:01:17
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback