Imorgon är de äntligen den 14/3!!

Imorgon ska vi till Växjö och få våran tid för igångsättning. Gud vad jag längtar och är förväntansfull.

Vi kommer inte berätta vilken dag de blir.
Jag kommer göra ett inlägg när vi väl är där inne och igångsättningen är igång så att säga. :)
Det kan ju bli så att man åker in och sedan blir hemskickad för att man var för omogen. Det har ju hänt mig förr. ^^

Ska iaf bli så skönt o ha den dagen spikad. Något att se fram emot. Nedräknigen kan börja på riktigt.

Annars så maler de på somvanligt här, jag har förvärkar titt som tätt,
och jag hoppas verkligen att det är ett gott tecken på att denna
förlossningen kommer gå snabbt och smidigt och att tappen verkligen
kommer vara riktigt mogen vid igångsättningen.
Jag kommer ju få två hinnesvepningar innan igångsättnings dagen denna gången. Dom kommer planeras in på tisdag! Dom kommer la ske mellan vecka 36+0 och 38+0
Beroende på när jag får datumet.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Spännande o följa din blogg.
Ska du föda i Växjö?

2013-03-14 @ 09:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback