Vecka 35 - Förväkar

Såfort jag hade fått hem datorn så pajade den igen!
Men denna gången så gav vi oss inte förren vi fick en annan dator!
Dedär var verkligen världens skit dator!
Men nu har vi en ny mycket bättre dator, vi la 2000 kr till och fick en som verkligen fungerar att spela på med.
Diablo och andra spel fungerade ju inte överhuvudtaget på den förra.
 
Ja nog om DATORN!
 
Vecka 35 nu och det är alltså 4 veckor kvar!
Det känns helt galet. 26 dagar ca kvar.
På torsdag får vi ju ett datum. Men de tänker vi faktiskt hålla hemligt. :)
Ni vet ju vilken vecka det blir så ni kommer ju att kunna ana när det blir iallfall.
Bloggen kommer självklart att uppdaras såfort bebisen är ute.
 
Igår så var vi och fotograferade magen och barnen!
Ska lägga upp bilder på det såfor jag fått dom.
Har bara fått se en liten sneak peak.
 
Idag så var vi på IKEA och handlade det sista till bebisen och lite till lägenheten.
Känns skönt, denna veckan kommer gå till att ställa allt iordning inför nedkomsten.
Jag har haft hemska sjuka förvärkar, riktigt hemska...
Så jag undrar nästan om denna lilla bebisen inte kommer komma ut av sig själv innan igångsättningen.
Men det återstår att se.
När vi var i Jönköping på IKEA idag så var jag nästan på väg att åka in till förlossningen för att kolla läget. Men det gav som tur var med sig! Men jag hade riktigt ont ett tag.
 
Nu så har barnen lagt sig och jag ska sitta och ta de så lugnt jag bara kan, har inte kunnat äta på hela dagen pga alla hemska förvärkar, har ont från och till hela tiden. Och har fortfarande ingen aptit..Men det ger sig, och kommer tillbax.. Och så håller de på.. Ska ta två alvedon och hjälper inte det så blir de dusch! Vill kunna sova inatt, utan att vakna av smärta.
Det jobbiga är ju att det är förvärkar och inte riktiga värkar.. Meningslöst.. :(
 
 
 
Här är en liten bild.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback