kanelbulledagen

Hoho! :)
Det var kul i fredags, ända tills vi kom ner till stan.. Haha..
NÄMNER INGA NANMN. <3

IDAG iallfall, eller den första delen av dagen, så har vi städat.
Såfort jag kom upp ur sängen så började jag städa.
Plocka o dona, mamma har damsugit, jag har torkat golven.
Så vi har jobbat med team-work.

Skönt nu när det är klart.
Jag ska bara damsuga mitt rum sen när Sebastian har vaknat och vi har storhandlat.
Sen är det lite plock kvar, måste få iordning.. :)

Ladys mage blir bara rundare o större hela tiden.
Kände en av dom röra sig idag, när hon låg inne på mammas säng.:)
Hon är väldigt reserverad, vill gärna ta det lugnt för sig själv.
Vilket inte Sebastian tycker är kul,
han har ju alltid varit van vid att kunna klänga o busa o ha sig med henne.
Men nu tycker hon inte alls det är roligt..
Så jag får vakta Lady och Sebastian hela tiden.
Lady blir förbannad på honom, klöser honom..
Vilket han faktsikt får skylla sig själv, hon säger ju ifrån.
Hon är ju så rädd om sin mage, vilket är helt förståligt. Eller?




Sebbebebbe








Lady
Ser lite halv roligt ut, eller hur? :D


Kolla spegelbilden i fönstrtet




Booóooing,

Kolla mina snea tår?! whaat?! whoot?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback