Kissarna

BTW,
kattungarna kommer bli helvita.
Det svarta kommer gå bort..
Så det är alltså en helvit kull. :)
Det svarta dom har på hvudet kallas för hörselfläck.


Vi fick besöka djursjukhuset innan, katt nummer två( Ignis, som den heter ), har väldiga problem med o få tag om tutten/hitta tutten. Han hade inte ätit något alls, inte nått. Jag ringde o frågade dom om det var normalt osv.. Dom tyckte jag skulle göra ersättning, så jag gjorde det.. Men det bet inte det heller.. Fick åka in o kolla så att allt var bra med Ignis. Allt var okej, förutom att hans rytm inte var samma som de andras. Han var lixom lite seg tyckte dom.. Han fick någon spruta. Sen höll vetrinären på o trixa länge med o få Ignis o ta tag o sutta. O till slut gick det..
Men nu är ju problemet tillbaka.. Jag sitter här hemma o kämpar. :)
I övrigt så tyckte hon att kissarna var jätte fina, hon kollade upp dom lite. Medans vi ändå var där. :) Hon tittade till Lady också, allt var super duper! Tip top, tip top.
Dom andra katterna är vilda som...vildisar. :) Tar för sig o suttar o gosar.
Bara ignis som är lite outsider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback