Lungt idag. :)

Hoho, idag är det lungt.
Natten har också varit lugn, Lady har sovit i min säng.
Det brukar hon aldrig göra, aldrig! Hon hatar o sova med någon.
Nått lurt är det med henne iallfall, inga tvivel om det
Hon springer runt här, byter ställen hela tiden.
Förstår inte riktigt vad hon håller på med.
Min gissning är väl att hon kommer föda snart.


Vi ska göra iordning hennes lilla hörna idag.
Sätta upp ''planket'' osv.
Då kanske hon känner sig tryggare,
då har hon ett ställe där hon alltid kan vara ifred.
ingen sebbe kan komma o terra henne. :)

Sitter bara o väntar på att Julia ska vakna, så vi kan städa upp lite o dona.
Jag är hemma idag, ska med sebbe till vårdcentralen sen.
Måste kolla upp öronen. Han är väldigt konstig..

Puh, har mycket o tänka på känner jag..

Nu ska jag diska lite o ha mig! :)


Bjuder på en bild på lady när hon var liiten! :)

Så otroligt go!
Hoppas på att det kommer en kisse som ser ut som henne. :)

3 månader


15 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback