Bm igår

Hoho! Igår var jag hos Barnmorskan. Det gick super bra, hon var jätte jätte snäll. Mycket snällare en den jag hade med Sebastian. Vi pratade lite osv. Jag går ner i vikt hela tiden istället för upp. Har gått ner 3,5 kg sedan vecka 7. Men det gör mig inget! Hoppas jag går ner några kg till innan jag börjar gå upp! :D ligger på 70 nu. Hade känts skönt o komma ner på 60 sträcket! 13/9 ska jag på fosterljud! :) 1/10 är det Rutin ultraljud! wohoo. Då ska jag kolla könet. :)


Sebastian tyckte det var så kul o börja på dagis igen. Väldigt korta dagar men det räcker gott o väl. Minns inte hur länge han skulle vara där idag, haha. Får ringa från mammas telefon o fråga. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback