Heeeeeeeej Bloggeeen!

''HEEEJ BLOGGEN!''

Igår vart jag på gynmottagningen, har jätte konstiga flytningar. Och självklart har jag fått en infektion. Det var helt ofarligt för bebisen iallfall och jag fick pencilin. Dom gjorde även ultraljud och jag blev helt chockad, totalt chockad. Bebisen var JÄTTE stor, jag hade föreställt mig den som en liten boll fortfarande. Den såg ju ut som ett barn i miniatyr. Jag bara gapade, '' lever den eller? :O''. Ja den levde såklart, men den sov. Hade vart häftigt o se den röra på sig lite men men. O sebbe var med, o pekade '' Bebbiss''. Men det var skönt att dom gjorde ultraljud annars hade jag säkert blivit orolig över att bebisen var död ändå pga infektionen.

Jag vill verkligen veta vad det är för kön nu, är så nyfiken!

(Klicka bilden)


Detta är inte min bild men en bild från samma vecka
som ser lika dant ut som det gjorde för mig igår. haha






Idag har jag vart i skolan och Sebbe på dagis. Flyter på bra med matten, jag har kommit in i det nu. Måste bara bli lite bättre på att stiga upp på morgonen. Sebastian ska vara där vid 9 men jag kommer ändå alltid lite försent. Sitter hos mamma nu, har fortfarande ingen dator. Mobilen ska komma igång nu nästa vecka ialflall. Nu ska jag byta blöja på Sebastian sen ska han sova middag.

Har fortfarande inte fått min vagn såld! Hur svårt ska det vara..

http://www.blocket.se/kronoberg/Brio_happy_28667520.htm?ca=21&w=1&last=1




Bilder

































tanja:
Kan man få lösen till dina "privata" bilder/inlägg? skulle vilja se. kram

Svar: Ge mig din mail .




Emelie om v13:
shit vad den växt :D


Svar: Jaa, växer super snabbt denna gången. :p










Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du inte att det kmr bli jobbigt med 2 små barn helt ensam?

2010-08-29 @ 21:51:06
Postat av: Två barns mamma

Hej jag har två barn tätt det är 16 månader mellan dem och jag kan bara säga att det är skit jobbigt att ha barn tätt. Det är inget jag skulle rekomendera men som sakt ibland vill modernatur något annat. Tur att man är två och att mannen fick ta föräldrarledig annars hadde jag gått i väggen.

2010-09-08 @ 16:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback