Snabbt inlägg. Pallig dag...

Orkar inte skriva egentligen.
Lämnade Sebbe på dagis, åkte till vårdcentralen..
Blev skickad till Akuten. Fick dropp, hade näringsbrist och vätskebrist.
osv osv.. Finns inget dom kan göra åt min mage eller mina ''anfall''.
Det har med graviditeten o göra. Så jag kommer inte bli bra förren ungen är ute.
På måndag ska jag till BM och då ska jag prata med henne ordänkligt så bebisen kommer antligen komma ut runt 4e februari istället för 4 mars. Kommer aldrig klara av o gå fullt ut med detta. Tyvärr.

Är ganska arg just nu, vet inte varför jag är arg egentligen.
Sjukvården ställer upp o gör så gott dom kan hela tiden för mig.
Men jag är arg för att jag ska behöva må dåligt, är inte arg på mig själv, är inte arg på någon...
Och jag vet att det här är värt de, all denna jävla plåga o spya o kallsvett o allting är värt de. För jag får ett fint litet barn. Och när Bebisen är 1 år gammalt, kommer detta bara ha varit ''en jobbig tid''.. Som jag säkert kommer säga då '' jag hade gjort om allt en gång till för denna fantastiska ungen.''

Är DOCK jävligt arg på alla jävlar som sitter o klagar på sina förkylningar o influensa o feber, hosta och halsont. Hade gjort vafan som helst för o ha det istället för o behöva stå ut med dehär helvetet.. Sluta klaga era jävla lipsillar. Testa o hoppa in i min kropp en vecka, så kommer ni glatt springa in i förkylningen nästa gång..

Bebisen är iallfall helt frisk, han får allt han behöver och har inga tillväxtproblem.

Har haft en jätte trevlig eftermiddag med Hanna och Kim.
Sebastian har haft kul, men nu är han trött..
Och jag är jätte trött.. Helt slut i huvudet..

Känns ungefär som när man har haft magsjukan, när man är sådär seg i kroppen efter att ha spytt o haft rännsketa i 48 timmar..  

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback