Det finns fan folk till allt

Ja nu så har jag verkligen fått reda på varför Ted ''är som han är''.
Hörde av mig till Hans morsa eftersom ja, jag skulle de.
Då har jag iallfall gjort det och då kan ingen säga att jag inte försökt.

Men ja...

Jag skickade en bild via sms och skrev:''
Ditt barnbarn Alexander. Vet inte om ni vet om att han finns, men nu har jag iallfall hört av mig.'' typ

Alex farmor: '' Har inget barnbarn som heter så. sorry.''

Jag: ''Har du ett barn som heter Ted?''

Alex farmor: ''ja men vad jag har förstått så har han blivit pappa mot sin vilja. o sånt gillar inte jag. man är två om ett sånt stort beslut. därför får du skaffa en annan farmor till ditt barn förstår du''

Jag: ''man är två om o knulla också. Och det gick ju väldigt bra. Man kan inte tänka så,men okej. Eran förlust.

Alex farmor: '' Men man måste vara ärlig med det eller. det är ingen förlust så. Stackars nästa kille. Behöver ju inte föröka hela världen själv.''

Jag: ''Du känner inte ens mig så du har ijngen anledning o vara uppkäftig. Men visst var omogen''

Alex famor: ''Vem fan är det om inte du så sluta skriv till mig''

Jag: ''Ok. Du är fan en vuxen människa och beter dig så illa mot någon du inte känner. Vill inte ha med sånna idiotiska människor som er o göra''

Svar: ''Desamma''



Ja herregud säger jag bara.
Har aldrig i hela mitt liv vart med om en så omogen människa.
Hur kan man vara så jävla iskall mot ett litet barn.
SJUKT!

Glad att jag slipper ha med dom o göra, vill aldrig ha dom i Alexanders liv. för ''man blir som man umgås''





15.30
Tack för alla kommentarer. LoveLovelove
Det känns riktigt skönt att ni är på min sida. :)

Är ganska sur och irriterad, och har vart det hela dagen.
Förstår inte hur man kan vara så jävla hjärtlösa som dom är.
Och snacka om att jag inte behöver förökar(Heter de ens föröka, heter de inte befolka?) hela världen själv, kvinnan har fan fem barn!

Jaja,, som jag sa innan och tänkt på hela dagen..
Tack gode gud för att jag slipper dom..
För den familjen är inte frisk..



Jag och Nicole har vart ute o gått. Nu ska vi sätta oss på balkongen och sola, snacka skit och dricka cola.
Alla barnen sover som stockar! :)

Ok att man ska vara två om ett sånt här beslut. Men vad ska man göra om man inte kommer överens? Varför hade det inte varit lika hemskt om jag hade fått göra abort mot min vilja? Vem bestämmer sånt? Varför är jag den "elaka som borde ha dåligt samvete". Det stör mig , jag valde mitt barn och hade gjort samma val igen om jag hade gått tillbax i tiden.

Kommentarer
Postat av: katarina

Harregud, detta är ju inte redigt klokt :/

2011-04-10 @ 11:00:15
URL: http://kataarinaa.blogg.se/
Postat av: Lina

VILKEN JÄVLA IDIOT!!!!!!

2011-04-10 @ 11:25:07
Postat av: Anna

Fyfan! Bra sagt det om att man är två om att knulla också, stå på dig Wickan!

2011-04-10 @ 13:14:22
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/
Postat av: helena LKPG

Spara allt detta, spara all kontakt som skett mellan er. OM pappan i ett senare skede kommer och vill ha umgänge med sin son (leka pappa) Så om det skulle bli en tvist i framtiden så har du all kontakt dokumenterad.

2011-04-10 @ 13:58:06
Postat av: Anna

Fy vilken Människa hur kan man vara så iskall hon är INTE Värd din fina Alexander. Usch vilken kvinna egentligen skulle du sätta ut hennes namn och ett kort så man får se vem hon är. Skäms på henne

2011-04-10 @ 13:58:47
Postat av: ELLEN

Herregud,vilka människor det finns!

2011-04-10 @ 14:46:31
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

hahaha, vilken idiot!,



Hade mina barn blivit pappa så hade jag gjort allt för att få träffa mina barnbarn! :)

2011-04-10 @ 15:57:10
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag förstår inte att man inte få någon slags känslor för sitt egna barn eller barnbarn.. Man kan ju inte gå runt och förvänta sig att alla ska vilja göra abort heller :S Vad konstiga människor det finns :/

2011-04-10 @ 17:03:06
URL: http://nertus.blogg.se/
Postat av: Elin

Vart bor apan?

2011-04-10 @ 18:36:47
Postat av: Anonym

Klarar er så bra ändå!!!Behöver inga såna människor i erat liv!

PUSS!!!

2011-04-10 @ 20:12:36
Postat av: lisa

Känner inte dig utan din blogg kom upp :) lästa 1:a inlägget, blev rent ut sagt chockad, jag fattar inte hur en människa kan vara så kall! hur hon kan skita i ett barnbarn på det sättet, fyfan! men då kanske det blir lättare o förstå varför hennes son oxå gör det. Inte roligt o förklara sen till sitt barn varför farmor inte vill veta av en (när dom börja undra) STOR kram till dig! ps dokumentera som förgående skrivit mkt viktigt ds

2011-04-10 @ 20:29:31
Postat av: Anonym

tycker att det är helt sjukt av henne att inte ens veta av att hon har ett barnbarn



men liiite rätt har hon i det..

att man ska vara 2 om denna grej om man ska behålla elr EJ då det är ett barn vi snackar om

och använda gummi elr P-piller elr akut piller om man missar

2011-04-10 @ 21:12:21
Postat av: Amanda & Gustav

Men gud! :O Hur fan kan man bete sig såhär!? Som Helena skrev ovan, spara allt sånt ifall han kommer längre fram och försöker leka pappa, så han inte vänder på det och säger att du nekat honom eller nåt sånt!

2011-04-10 @ 22:37:08
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Annie

Häng ut hennes namn o vart hon bor på bloggen en sådan människa FINNS INTE ORD FÖR

2011-04-11 @ 16:36:18
Postat av: Magda

till föregående som skrev att man ska vara två om att bestämma om man ska behålla barnet.. Jag håller inte med, det är min kropp och jag bestämmer om jag gör abort eller inte speciellt om killen vet att man inte använder skydd då får han ju tänka lite framåt :S



Jag tycker inte att nån har rätt att döma en tjej som väljer att inte göra abort bara för att killen inte vill ha barnet, han kan ju bevisligen välja att bara skita i det ändå..



(inte för att jag vill bråka men jag känner att jag vill säga det ändå)

2011-04-11 @ 18:19:35
URL: http://nertus.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken sugga!

2011-04-11 @ 19:16:30
URL: http://attanskarin.blogg.se/
Postat av: Lina

Om du tycker att alla ska acceptera dina val här i livet så acceptera deras val...

2011-04-11 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback