Snark.. Vecka 39!

Jag har sovit 10 timmar inatt, men ändå är jag trött. Haha..
Min trötthet är obotlig, spelar ingen roll hur mycket jag sover. Fasen..
Hoppas jag är piggare på Måndag :p
Bara 3 dagar kvar nu, helt sjukt. Såfort jag börjar tänka på att jag har en liten helt ny bebis på måndag så börjar jag o lipa. Haha. Glädjetårar då såklart.
Så jag försöker o inte tänka på de. För Sebastian förstår inte redigt dedär med att man kan gråta av glädje.

Nu ska vi snart gå ner till tvättstugan.
Jag har faktiskt haft några onda sammandragingar.
typ 4 kanske, totalt, under hela natten och morgonen.
Så ja, men just nu känns de som att min kropp är ur funktion som inte kan producera lite jävla förvärkar. :D

Hanna Grönevik fyller 22 idag! Din gammla hagga! :D Grattis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback