Barnmorskan 17/1-2011 piss..

Ja idag var de ju inte mycket positivt hos barnmorskan vill jag inte påstå..
*Jag hade inte gått upp ett piss i vikt,
*järnvärdet var dåligt,
*hade äggvita i urinen och
*magen har inte växt ett piss på typ 5 veckor.

Så på torsdag måste jag gå på tillväxt ultraljud, hoppas ändå att allt är som de ska.
Hon trodde inte det skulle vara något konstig med bebisens vikt.
Hon kände på bebisen, huvudet o allting, och hon tyckte inte han verkade liten..
Så ja, nu får jag väl bara vänta tills på torsdag o se.

Imorgon måste jag åka ner dit o lämna morgon urin, för o se,, suck. Bussen igen, så trött på att åka buss.

Och på fredag är det föräldragrupp med.
Hoppas att det blir trevligt iallfall.. 

Jag orkar inte skriva mer för jag är verkligen inte på humör..





katarina om Lite bilder - Magen vecka 33+2:

Harregud vad magen växer..!! är det stor skillnad mellan Sebbe och bebis på hur stor magen är.?? Vilka härliga gardiner du har. !

Svar: Ja det är ju en del skillnad denna gången, magen är mindre nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback