Lämna Urinprov.

Ska ner till stan o lämna urinodling.
Skit drygt o åka in till stan bara för de..

Har haft jätte ont i natt, vaknade vid 1 av att jag hade rediga värkar.
Tog alvedon o satte mig i soffan. Var så jävla nära på o ringa till förlossningen.
Men de blev lite bättre och sen la jag mig.
Har fortfarande lite ont. Men jag ska prata med barnmorskorna när jag kommer till sjukhuset.
Kan ju vara så att jag har urinvägsinfektion och att de gör att jag får värkar..
Så jag tänker inte lämna sjukhuset innan jag har fått en anledning till varför jag har ont.
Dehär värkarna är inte vanliga förvärkar/sammandragningar.

Sebastian är på dagis nu iallfall o ska vara där till 14.00.
Hoppas att han har de roligare än vad jag har de. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback