suck.

Lämnade urinprov o fick prata med min barnmorska.
Hon skickade mig till förlossninge o fick ta ctg kurva o sånt.
Hade småvärkar, inte jätte starka men regelbundna, typ 5 min mellan.
Inget som hade påverkat tappen än iallfall. Men om det blev värre skulle jag ringa.
Bebisen hade typ fixerat sig också, alla sammandragingar o värkar har tryckt ner honom..
Antagligen beror de på urinvägsinfektion, dom skulle ringa, när dom nu ringer..
Tycker det är jävligt lustigt att dom skickar hem mig med värkar utan att hittat exakta anledningen.
Men antagligen för att jag har urinvägsinfektion då, och varför inte ge mig pencilin då? i förebyggande syfte?..

Kommentarer
Postat av: Monica nybliven fru till Jonas!

Det hände mig oxå när jag väntade Miranda.. Var i v35 och hade öppnat mig 1 cm och hade regelbundna värkar. Dock fick jag gå där ifrån med medicin!

Lycka till vännen !

Kram

2011-01-18 @ 16:46:11
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej!

Tänkte bara tipsa om tranbärsjouice mot urinvägsinfektionen. Det är väldigt effektivt. Hoppas allt går bra och lycka till med allt!

2011-01-18 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback