Tillväxtultraljud 20/1-2011

Ja allt gick ju super bra. :)
Går inte o hitta ett enda fel på lillebror.
Allt är precis som det ska, helt perfekt. :)
Han vägde 2556 g, han ligger över medel.
Precis som Sebastian, så tyvärr blir det o föda en stor unge en gång till.
Men hellre de än att han skulle ha varit liten!
Så jag är bara nöjd faktiskt.
Ganska skönt o ha en liten mage, men att de ändå är en stor bebis. :D
Lite lyx.

Fick se han lite i 3D, men vi fick ingen bra bild.
Han är så söt så. 
Men Lillebror är definitivt lik sin far! 


Jag fick lite vanliga ultraljuds bilder iallafall. :)


Ja juste, glömde skriva.
Fick strikta order om att INTE äta godis, dricka saft, osv.
Inget mer socker, för då kommer han bli redigt stor.
Men de lustiga är att jag faktiskt varit väldigt duktig på att inte äta godis..
Tror de ligger i generna att mina bebisar blir stora.. Tror inte jag kan påverka de så värst mycket.
*trycker i mig några kinapuffar*



Sen gick jag på stan och kollade lite.
Ska gå ner med Sebbe imorgon tror jag.
Hittade massa saker till honom nämligen, men jag måste prova de på honom.

Bebisen fick en till napp, en mössa och body+tröja. Så jäkla härlig grön färg så jag kunde inte låta bli.

1. bebisens typ kind snett bakifrån.  2. Bebisen snett uppifrån typ. 3. man ser örat där. haha. vet inte hur den är tagen.  Handen knuten där framför ansiktet på alla bilderna.





Lilla magen, med stoora bebisen i. :P






Kommentarer
Postat av: Alexandria - 18, mamma till två

Hej! :-)

Har du bestämt namn på lillen än? :-)

2011-01-20 @ 18:32:10
Postat av: Frida- mamma till vincent och mattias

Gå in på kapphall dem har sjukt fin dressdär och body!! :D finns dock bara till storlek 68

2011-01-20 @ 19:14:27
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback