Vecka 36, 35+1 33 dagar kvar!


Det kommer bilder på magen...
Har sagt de i flera dager.. :P Men Sebbe har ju vart sjuk.



Bebisen lägger fortfarande på sig – ungefär 28 gram om dagen. Den väger kring 2,7 kg och är ungefär 47 cm lång. Vid den här tiden kan du eventuellt känna att bebisen rör sig nedåt och trycket i den nedre buken ökar. Detta gör att dina lungor och din magsäck får mer utrymme och det kan bli lite lättare att äta och andas.

Det kan däremot bli jobbigare att gå – för en del kan det kännas som om bebisen är på väg att ramla ut! Det fortsatta trycket på blåsan gör att du kan behöva gå på toa ofta. Fortsätt äta bra, både för din skull och bebisens



Egna tankar: Just nu så längtar jag bara tills förlossningen är över.. Ju närmre jag kommer slutet, ju mer rädd blir jag och ju mer otålig blir jag. Sista veckorna är de värsta tycker jag.. Väntan och magen blir betydligt mycket tyngre. Förhoppningsvis så har jag bara 3-4 veckor kvar nu. Har man tur så sätts förlossningen igång av sig själv tidigare. Meen sån tur har jag väl inte. Just nu hoppas jag bara på att jag kommer få slippa droppet. Att dom kan ta hål på hinnorna och allt går igång av sig själv. För dedär droppet är inge roligt... :/

Det är 33 dagar kvar nu med..
Minus 7 dagar antagligen, så 27 dagar då. :D
Helt sjukt..

Har ultraPANIK med vagnen, finns inte en jävla vagn på blocket!

Kommentarer
Postat av: Linda

hej ..:) ha träffat dig genom Linda Hansen..:) tro du kommer ihåg mig...Ja ha en son nu på snart 6 månader ja ha en vagn du kan köpa.... en brio 06 googla på den ja ha ingen bild..:) Linda Davidsson

2011-01-29 @ 11:44:12
Postat av: Wictoria- Sebastians mamma och Bebis i magen

Ja de va snällt.

Men jag ska ha en Babytravel syskonvagn. :) tack ändåå.

2011-01-29 @ 12:47:24
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback