Dop!

Ja idag var det dop.
Vi var inte så många men det var trevligt och GOTT!
Smörgåstårta..mums..

Alex var så fin så. :)
Alexander Linus Aldor Robertsson är hans fulla namn.
Mamma  valde Aldor.


Efter dopet så åkte vi med Hanna och badade. Eller jag badade inte, men Sebastian.

Nu sover han, och jag ska göra taccos, han borde sova för natten.
Alex sover med, han är helt slut..

Kommer bilder från dopet nu!

Gudmodrar' är Hanna och min mamma,
Gudfar är Petter, (Kim som var med på förlossningen, hennes pojkvän.)































































Ellen  om Dop!:

Fina namn!
Vad heter Sebastian i andranamn?
Vilken vecka var du i när du fick reda på dina graviditeter?

Svar:
Tack.
Sebbe heter, Sebastian Nils Robin Robertsson. :)
Jag var i vecka 3+4. :)
Fick reda på att jag var gravid 11 dagar efter natten han blev gjord. ^^



Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina namn!

Vad heter Sebastian i andranamn?

Vilken vecka var du i när du fick reda på dina graviditeter?

2011-06-05 @ 20:20:08
Postat av: Anonym

vem är killen som håller i Alexander?

2011-06-05 @ 20:30:24
Postat av: Wictooria - Mamma till Sebastian och Alexander

Tack.

Sebbe heter, Sebastian Nils Robin Robertsson. :)

Jag var i vecka 3+4. :)

Fick reda på att jag var gravid 11 dagar efter natten han blev gjord. ^^

2011-06-05 @ 20:30:55
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Wictooria - Mamma till Sebastian och Alexander

Petter heter han, (Kim som var med på förlossningen, hennes pojkvän.)

2011-06-05 @ 20:34:03
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det din farmor/mormor som håller i Alexander?



Vem är tjejen på bilden med dig?



Hur har du gjort för att bli så smal?

2011-06-06 @ 14:15:24
Postat av: Sara

Hej.

Jag har läst din blogg sedan du var gravid med Sebbe och läste då när du hade sådana problem med din graviditet med Alexander. Nu är det så att jag själv är höggravid och klarar inte av att vara gravid längre pga diverse krämpor. De inne på förlossningen vill inte sätta igång mig såvida jag inte är mogen med tanke på hur långdraget allt kan bli då. Det känner du ju säkert igen. Men nu undrar jag iallafall, trots att jag läst din blogg så har jag taskigt minne, hur gick det till sen när du blev igångsatt? Blev det långdraget? Vad gjorde/sa du för att de skulle sätta igång dig till slut? Jag vet inte hur mycket jag ska "slåss" för att bli igångsatt om det ändå kommer bli väldigt långdraget och ännu mer smärtsamt än vad det behöver. Tacksam för svar!

2011-06-07 @ 14:44:45
Postat av: Lina Ekesrydh

Kan fan inte fatta hur Ted är så trög att han inte vill ha med sitt barn att göra. Se på lillkillen lixsom? det är hans kött och blod! fattar inte de.. även om man inte vill ha barn så kan man väl iaf ta sitt ansvar för barnets skull.. och sålänge man försöker så tror jag att en kärlek till sitt barn absolut kan växa till något ovärdeligt, så länge man försöker.

2011-06-07 @ 19:16:18
URL: http://smulansmulpaj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback