Bvc snart

Vi vaknade vid 8 idag. :) Har sovit så gott inatt.
Hanna var här igår kväll. Kul med lite sällskap.
Hon ska hänga med oss till McDonken efter BVC.
Dåå blir Sebbe glad, han gillar verkligen hanna.

Jag ska fort in i duschen nu, sen måste jag skynda mig till BVC!



16.56
Nu så är vi hemma igen.
Lillebror vägde 3955 och var 54,5 cm lång. :)
Han växer på bra!

Vi blev vääldigt länge på stan. :D Satt på mcdonken jätte länge.
Sebastian hittade ett annat barn där som han lekte med.

Sen köpte jag en overall till Bebisen och kollade på skor till Sebastian.
Ska se om jag kan köpa dom den 15 när jag ska ner till familjerätten och göra dna testet. :)
Om dom finns kvar då.
Jag måste med ha nya skor, och så ska jag köpa nya leggings som jag kollade på..

Nu så ska vi snart äta lite, jag ska diska och sen ska Sebastian sova. Han är övertrött.
Han har gått heeela dagen, så himla duktig har han vart..
Men nu är han inte redigt rolig o ha o göra med. :P  

Bebisen blev super hungrig när vi stod o väntade på bussen hem..
Fick lite små panik då, men jag fick amma honom på bussen.
Skit kul när växjös alla skolungdommar är på bussen.





Anonym om Om barnakuten.:
var på barnakuten samtidgt som du och träffade sebbe i koidoren han kom fram och pratate med oss och lekte med sakerna på bordet där vi satt. sen kom en sköterska och mutade honom med en glass så han skulle följa med henne, haha,
Svar; Haha jaså. vad trevligt. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback