Hembesök

Ja nu har vi haft hembesök av bvc. :)
Han hade gått upp till födelsevikt. 3780. Mina tuttar är så grymma!
Hon kollade lite allmänt på honom, han har ju lite lite gulsot men det är ingen fara med den.
Han behöver inte sola eller nått.
Navlen såg bra ut, den släpper nog om 2 dagar.
Hon sa att han är ungefär lika stark som en 2 månaders bebis.
Stark i nacken och kan flytta sig lite. Men sån var ju sebbe med.
Han skrek inte en ända gång när hon var här heller, inte ens när vi la han på vågen.
Ingenting.. :P Hoppas han fortsätter vara såhär tyst o luugn.

Jag börjar bli trött nu, hoppas jag får sömn ikväll..
Sebastian sov i 4 timmar nu under eftermiddagen, så jag hoppas han är trött vid 8..
För då vill jag sova...
Lillebror ligger i vagnen och sover. :) Och vi har precis ätit lite. Sebastian plockade i sig lite mat, drack lite välling och åt några vindruvor, de ärbättre än inget..Sebbe ska bada nu och sen ska vi titta på tv.
Han har ju fortfarande feber..  Hoppas jag kan få ligga lite på soffan sen och ta de lugnt..
Puh.. Jobbigt o vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback