Tuuttis en vecka idag !

Ja tuttisen är ju 1 vecka idag. :)
Otroligt.. ska tiden gå såhär fort...

Jag fick åka in till förlossningen idag, mina blödningar har vart konstiga.
Och mycke riktigt, som jag trodde, så hade jag rester kvar av moderkakan.. :/
Så nu måste jag äta medicin i 3 dagar. :( Dom ska stöta ut skiten.. Kommer kännas som eftervärkar sa dom.
Så nu sitter jag här o fasar för o ta en tablett, för att jag inte vill ha ont mer..
Men de är väl bara att käka och se glad ut!
Efter detta så kan jag väl få ha de lite lugnt.. Utan smärta eller sjukdomar..
Var så glad över att illamåendet och magproblemen vart borta.
Men så ska man ju självklart plågas av annat istället..
Tur att jag har världens snällaste barn iallfall,
lillebror har skrikit en gång idag, och det var på förlossningen när jag inte kunde ta honom när jag blev undersökt. Han har haft magknip idag med, men han har inte skrikit bara gnällt lite och fisit och grimaserat, tror de kan ha vart vindruvorna jag åt. Inga mer vindruvor för mig. :P

Nu ska jag ta en tablett, och två alvedon, och hoppas på att det inte gör allt för ont....


Har gjort en ny kategori som heter lillebror, än så länge.
Jag vet inte vad han ska heta än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback