Natusan® bedtime



Jag hahar blivit uttagen till att delta i kampanjen för Natusan® bedtime
Så jag kommer att Buzza om det här!
Hade tänkt o dra ihop ett gäng mammor och dela ut lite rabattkuponger och prata lite om prudukten.
Skickar lite ibjudningar över facebook.
Jag har faktiskt testat denna innan, och jag älskar den.
Jag använder den både på mig själv, Alex och Sebastian när vi badar om kvällarna.
Doftar så gott och bebisen slappnar av och får lugn.
Bada bebisen med bedtime bath /och/eller massera bebisen med oljan innan läggdags.
Så kan jag ju nästan garantera att bebisen kommer somna lugnt om kvällarna.

GÅ med i buzzador, det är helt gratis och väldigt roligt!
Använd gärna denna länken när ni registrerar er.
Så blir det jag som rekryterar.
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Wictooria

Kommentarer
Postat av: mamma till t

åh den är underbar, använder den varje kväll på lilla T !=) och jag ha iaf fått för mig att lilla T varva ner och somna gott efter vår lilla "massagestund" !

2011-10-18 @ 15:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback