Julnatt!

Här sitter jag , i fåtöljen, på julnatten.
Bebisen har bestämt sig för att jag inte ska få sova..
Det är ett väldigt liv där inne, hon trycker på magsäcken så att maten på riktigt kommer upp...
Låg i sängen o bara kände hur maten rann upp för halsen. Trevligt. Halsbränna och ett enormt illamående.
Tror att jag ätit lite väl mycket idag med, mamma är ju här, och vi åt lutfisk.
Sen uppesittarkväll med massa godis.
Så nu får jag sitta här...i fåtöljen Och hoppas att allt obehag släpper så jag kan få krypa ner bredvid Anton Igen.

Imorgon är det julafton. (Ingen har väl undgått de) eller den är ju den 24 Nu. Men jag har ju inte riktigt sovit och vaknat än.^^
Då kommer Antons mamma, morbror, mormor och morfar. Sen är det ju min mamma med.
Blir nog en trevlig dag och barnen har fått alldeles för många paket. Minst 20 var. Minst.... Vet ju inte vad dom får av Antons sida..


Sebastian firade ju med sin pappa i lördags, och kom hem med jätte fina saker!! Så glad och mallig... Och lillebror blev avundsjuk . Men efter några om och men fick han titta och prova.
Han fick även ett Nintendo 3Ds.
(Anton avis)
Men dom delar ju det intresset och Sebastian låter Anton prova hand spel. ;)


Jag hoppas barnen är på toppen humör imorgon.
Alexander har legat i 40 graders feber två dagar i rad. Han fick lite penicillin idag.. För jag tror de kan vara öronen. Och jag vill verkligen inte behöva åka till akuten på julafton .. Så bättre o ge lite penicillin så man får en lugn jul med en glad Alex. Han är grinig, tjurig och envis då de räcker och blir över UTAN FEBER...... ;)
Aldrig vart med om värre.
Tror inte denna tjejen kommer nå upp till Alex nivå av envishet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback