Andra trimetern nu ju!

Ja som rubriken lyder. Tiden går fort!

Några symptom som jag inte haft i de tidigare graviditeterna:

*DÅLIG HY! Hemsk hy, röda "utslag" och mycket små finnar + porer. Aldrig vart med om något sånt. Även stora finnar!
Känslan av att känna mig ofräsch och ful, är något jag aldrig upplevt såhär innan heller.

*Mycket näsblod, - hade lite med de andra barnen, men nu är de värre.

*Gråtmild och känslig, lipar och snyftar för allt och ingenting. Mycket "gråten i halsen hela tiden. " bebisar är jobbigt o se, då får jag lipa lite..
Detta har jag aldrig upplev tidigare! Jag har aldrig direkt vart en lipsill.
Temperamentet är desamma som i de andra graviditeterna iaf. Vansinnig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

:P HEHEHE

2012-10-29 @ 14:31:57
Postat av: Anonym

Dom säger att man får urkass hy med flickor, och att man känner sig "ful" när man bär dom. Men va vet jag ;)

2012-10-30 @ 08:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback