Ingen aptit

Har ingen apiti och mår illa trots lergigan.. Har inte ätit en middag på flera dagar.. Bara suttit och petat i maten.. Sitter och försöker komma på saker jag kan vara sugen på, men nä.. Inget.. :( samtidigt som man är hungrig och magen värker.
Men jag mår bara dåligt om jag ska äta, och vill inte spy! Usch
Idag går jag i i vecka 15!

Någon som har nått tips , vad man kan göra åt de, eller vad man kan äta?


Just nu är jag sugen på chips och dipp, men tar jag fram de så äter jag inte ändå. Märkliga kropp. Har haft god aptit trots mitt illamående fram tills början av denna veckan.

Färgat håret blondt igen med, trivs bäst så! Det röda bara blektes ur hela tiden, det blev så dassigt och kände mig bara ofräsch. Färgen var dyr med, 200 varannan vecka för att hålla de fint var de inte värt!
Tror jag och Mikaela blekte de 4 gånger på 3 dagar, eller 5 med en avfärgning. Just nu kör jag med starkt silverschampo och resultatet blir super bra!

Idag har vi haft låtsas kusiner och Antons bror med fru här. Bakade lite muffins till de och barnen lekte och härjade. :) Sebbe var så nöjd med de.
Sen åkte vi o handlade lördagsmys!
Heja team Putte ikväll!!!! Jag är ju faktiskt officiellt Vetlanda bo nu så jag måste ju heja på min stad. ;)

Har jag missat något nu?
Nej jag tror inte de, Trevlig kväll på er!

 

Lilla efterlängtade bebis, vecka 15.
Som jag längtar efter RUL.
Känns som att väntan på dig kommer bli långt och olidlig!

 

 

Vecka 12+4


 

 

 

De flesta tyckte att jag passade bra i min vanliga hårfärg, men det handlar ju om vad jag trivs i tillslut. :)

 

FÖRE

 

 

Efter

 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: T..

Grattis till graviditeten.... hemskt med illamående, vill ge ett tips som jag tyckte funkade på mig, mentos mint sugtabletter. Tog en mentos varje gång illamåendet kom..

2012-10-20 @ 21:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback